Bli kunde

Behov for kvalifisert bedriftshelsetjeneste?

Hvordan bli kunde:

Kundemøte
Som et første ledd i prosessen avtaler vi gjerne et uforpliktende møte mellom begge parter for å presentere virksomheten vår og tjenester vi kan tilby.

Handlingsplan og aktiviteter
I forkant av møtet har vi laget et forslag til en HMS-handlingsplan for din bedrift og hvilke aktiviteter vi vurderer som essensielle.

Avtale om bedriftshelsetjeneste
Ved interesse for oss og vårt konsept har vi en gjennomgang av selve kontrakten og signerer denne.

Gå i gang med aktivitetene på handlingsplanen
I forhold til planlagte aktiviteter på handlingsplanen er det vi, i samråd med deg som kunde, som arrangerer og planlegger nøyaktige datoer for når aktivitetene skal utføres, det vil si at vi passer på at handlingsplanen gjennomføres slik som planlagt.

Fakturering
Forebygg Skade fakturerer årlig, halvårlig og kvartalsvis for de ordinære HMS-aktiviteter (inkludert Grunnpakken)  og ved utførelse av spesielle aktiviteter (målrettede helsekontroller, kurs, faktaundersøkelser ved konflikt, sykefraværsoppfølging o.l.).

Ta kontakt i dag!

Telefon nummer: 51 63 04 00

Stavanger
Magnar Vestly, Daglig leder, telefon  91 35 29 91
E-post: magnar.vestly@forebyggskade.no

Bergen
Magnar Vestly, Daglig leder, telefon 91 35 29 91
Tove Wagenknecht, Avdelingsleder, mobil 90 08 49 93
E-post: tove.wagenknecht@forebyggskade.no
 
0e913cc7-e44b-4d15-8d15-613b9cfefcb5
Last ned Forebygg Skade-flyer (pdf-fil)

Forebygg Skade

Luramyrveien 12
4313 Sandnes

Finne ut mer:

Kundeportal

Forebygg Skade AS lanserer Portalen.